Polityka jakości

„Misją Spółki jest maksymalne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klientów poprzez terminowe dostarczanie wysokiej jakości wyrobów, posiadających odpowiednią cenę i występujących w pożądanym asortymencie”

Celem Spółki BHH MIKROMED jest innowacyjne projektowanie i efektywne wytwarzanie nowoczesnych wyrobów dla medycyny – implantów do osteosyntezy oraz stosownego instrumentarium, spełniających wymagania Dyrektywy 93/42/EEC+2007/47/EC, zaspakajających potrzeby i oczekiwania Klientów.

Realizację tego celu pragniemy osiągnąć poprzez:

  • zrozumienie obecnych i przewidywanie przyszłych potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • szybką i terminową realizację zamówień,
  • zapewnienie klientom wyjątkowej obsługi i niezawodnego serwisu,
  • badanie satysfakcji i zadowolenia klienta, wymianę informacji z klientem,
  • określenie i zakomunikowanie celów oraz kierunków działania Spółki, motywowanie i kontrolowanie ich realizacji.
  • ścisłe określenie odpowiedzialności i kompetencji na wszystkich szczeblach zarządzania,
  • indywidualną odpowiedzialność za jakość pracy,
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji załogi, stałe doskonalenie jakości pracy,
  • szerokie zastosowanie techniki komputerowej do projektowania, wytwarzania i promocji wyrobów,
  • sterowanie wszystkimi procesami mającymi wpływ na jakość wyrobów,
  • ograniczenie ryzyka do najniższego poziomu,
  • proces ciągłego doskonalenia zasad zarządzania jakością,
  • ciągłe doskonalenie wyrobów, procesów, systemu,
  • stosowanie mechanizmów zapobiegawczych i korygujących,
  • stosowanie do produkcji najwyższej jakości materiałów oraz nowoczesnego wyposażenia technicznego, współpracę z dostawcami.

Zrozumienie i zaakceptowanie przyjętej POLITYKI JAKOŚCI zapewnia maksymalne zaangażowanie całej Załogi Spółki w realizację celów strategicznych zapisanych w Planie Biznesu oraz w nieustanne doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością wg norm EN ISO 9001:2008 oraz EN ISO 13485:2003/AC:2009.